23 Mayıs 2006

Danıştay'a saldırı: 1 ölü 4 yaralı

Danıştay binasındaki X-Ray cihazı kontrolünden avukat kimliğini göstererek geçen saldırgan, üyelerin bulunduğu ek binaya yöneldi. 5'inci kattaki müzakere salonuna giren Arslan, "Allah'ın askeriyiz, elçiyiz. Türban davası yüzünden cezalandırılacaksınız" diyerek 11 el ateş etti...
(Gazeteler,17/05/06)
Şaşırdınız mı?
Şaşıracak birşey yok...beklenmedik birşey de yok.Hiç sevmiyorum böyle söylemeyi ama ben dememişmiydim, "bunlar daha iyi günlerimiz" diye...
Hala da söylüyorum, bunlar bile "hala" iyi günlerimiz!!
Burada da yazmışım "Tehlikeli günlere giriyoruz" diye!
Alın işte, buyrun cenaze namazına!
Geçenlerde bir arkadaşım Çanakkale'ye gitmişti ve dönüşünde müthiş bir coşkuyla oradaki tarihi ve hala süregelen etkisini anlatıyordu.O nu çok iyi anlıyorum bende benzerlerini hissetmiştim gezdiğim zaman.
Bu olayı duyduğumda gözlerimin önüne Çanakkale geldi...Ve öylece kalmadı, ardından Sakarya, Dumlupınar, Gaziantep, İzmir sökün etti... fakir-aç-hasta ama dimdik duran, heyecanlı, coşkulu yeni, yepyeni laik ve demokratik cumhuriyetin sevincini gururunu yaşayan ve bu uğurda ölen güzel insanlarımın sesleri yankılandı kulaklarımda.
Onlar neden öldüler?
Onlar neden kurdular bu cumhuriyeti?
Birileri ortamı hazırlasında, kurşunlatsın diyemi cumhuriyeti?

Comments:
dün bu konu ile ilgili haber görmek niyeti ile sitenize girmiştim...
göremeyince şaşırmıştım..
bugün hahh tamam dedim..
işin en ilginci ne biliyormusunuz?
ölen üyenin cebinden küçük Kur'an çıkması..
sanıyorum bu çok ama çok şey anlatıyor...
bir öğrencimin uyarlayarak söylediği bir sözü yazmak istiyorum..
NE BAŞÖRTÜLÜLER GÖRDÜM İÇİNDE İMAN YOKTU, NE BAŞI AÇIKLAR GÖRDÜM İÇİNDE İMAN VARDI..
bir çocuğun fark ettiğini büyükler ne zaman fark edecek bakalım...
 
Ah bir bilsem...bir bilsem!!
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?