27 Kasım 2006

Edebiyat...

O GÜN

O ilk günü anımsıyor musun,
O ilk temasını gözlerinin gözlerimle,
Gerçi çok da göz göze gelmemiştik,
Gönül gözlerimiz görüşmüştü sımsıcak.

O ilk günü anımsıyor musun,
O ilk kelimelerini dudaklarından dökülen,
O kelimeleri duymamıştım ben,
Hissetmiştim yalnızca, içimde, derinde.

O ilk günü anımsıyor musun,
O ilk devinimlerini bedeninin,
Gerçi hiç dokunamamıştım daha,
Duyumsamıştım yalnızca seni, her yerimde.

O ilk günü anımsıyor musun,
O ilk adımı atışımızı yolculuğumuza,
Kim derdi ki buralara, bugüne geleceğimizi,
Zaman aldı bizi bizden, savurdu, bıraktı.

Ya o son günü anımsıyor musun,
Yaşanmışlıkların üzerinde filizlenen,
Bakışını,
Kelimelerini,
Devinimlerini.
O son gün, son gün değil artık,
Sonradan geleceklerin öncesinde yeni bir ilk gün.


(Adamın Biri, Kasım 2006)



(İthaf olunur kendini bilene)

Comments:
ilk günler, son günler ve sonra ki günler...hepsinin aynı tadı bırakması ne güzel...
inanın bu şanslı kişinin yerinde olmak isterdim...çünkü günümüz de iki günde laçkalaşan diyologlardan sonra böylesine diyologlar gerçekten takdire şayan...ne mutlu size...
 
Teşekkürler...

Umarım o kişide okumuş ve sizin gibi o tadı alabilmiştir...
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?