21 Şubat 2007

Edebiyata devam.....

GECE

Yalnızca, uzaktan bir cırcır böceğinin sesi geliyordu,
Uzanmışken yere,
Gökyüzünde yıldızlara sorarken neden diye,
Uzun ve siyah gecede.

Elbet biliyordum gelmeyecek bir yanıt,
Parıldamaları yalnızca varlıklarına bir kanıt,
Bir gün bitecek bu gönlümdeki ağıt,
Uzun ve siyah gecede.

Çok kişi sevmez geceleri,
Karanlık, sessizlik ve gelen ürpertileri,
Ama ben severim,
Aydınlık günün öncesini.

Kendimi bulurum, dinlerim,
Duyduğum sesler yalnızca benim,
Kalbim nefesim çılgınca coşarken,
Sanki yıldızların hepsi benim.

Küçücük bir çocukken,
Kayan yıldızları sayardım,
Gözlerimde belirdiğinde arkalarındaki iz,
Yüreğimdeki sevinci dudaklarıma yayardım.

Gençliğimde de kaymaya devam etti yıldızlar,
Sevgilimin kokusunun eşliğinde,
Gözlerimizde belirdiğinde arkalarındaki iz,
Hissettik dudaklarımızda sımsıcak bir buse.

Kaç tane kayan yıldız saydım bilmiyorum,
Zaten artık da saymıyorum,
Şimdi yıldızların arasındayım,
Aşağıda kayan hayatlara bakıyorum.

Yıldızlar şimdi ellerimde,
Bir birine bir ötekine dokunuyorum,
Sanki tek bedenim hepsiyle,
Doruklardayım, doymuyorum,
Yılın en uzun ve karanlık gecesiyle sevişmeye.

Comments:
aaaaa şiirle dönmüşsün ne güzel...
üstelik yıldızların yanından yazmışsın ne güzel...
ammaa oradan nasıl görünüyoruz bahsetmemişsin ne kötü....:(
 
:))

birgün ondanda bahsederim belki...kim bilir?
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?